• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
0

ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست‌ جمهوری رسما آغاز شد + فیلم

  • کد خبر : 14594
  • 10 خرداد 1403 - 9:52
ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست‌ جمهوری رسما آغاز شد + فیلم
وزیر کشور گفت: فرآیند انتخابات به مدت ۵ روز برای ثبت‌نام، ۷ روز برای بررسی صلاحیت‌ها و ۱۴ روز برای تبلیغات داوطلبان تداوم خواهد داشت و در ۸ تیرماه رأی‌گیری انجام می‌شود.

به گزارش اقتصادران، احمد وحیدی صبح امروز ۱۰ خرداد در آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: با عرض تسلیت مجدد در پی شهارت رییس‌جمهور و همراهانشان فرایند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را با شروع ثبت نام از داوطلبان آغاز می‌کنیم.

وزیر کشور افزود: فرآیند انتخابات به مدت ۵ روز برای ثبت‌نام، ۷ روز برای بررسی صلاحیت‌ها و ۱۴ روز برای تبلیغات داوطلبان تداوم خواهد داشت و در ۸ تیرماه رأی‌گیری انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: ان‌شاءالله این دوره نیز همانند انتخابات مجلس شورای اسلامی در کمال سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت برگزار خواهد شد.

وحیدی ادامه داد: در شرایط حساس جمهوری اسلامی که یک نقطه تحولی در تاریخ جمهوری اشلامی است، با وجود چنین ضایعه بزرگی با هدایت‌های رهبر انقلاب و قانون اساسی، هیچ خللی در اداره کشور به وجود نیامد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با حضور همگان و اصحاب رسانه، احزاب، شخصیت‌های پرنفوذ و تاثیرگذار، انتخابات خوبی را شاهد باشیم و با رعایت اخلاق انتخاباتی، انتخابات خوبی را شاهد باشیم و در همه مراحل همه ضوابط را برای داشتن یک انتخابات خوب و‌ مبتنی بر اخلاق اسلامی داشته باشیم و همگان خود را برای رای دادن در ۸ تیر آماده کنند.

 

لینک کوتاه : http://www.eghtesadran.com/?p=14594

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها