• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
0

احمدی‌نژاد آمدنی شد؟

  • کد خبر : 14365
  • 07 خرداد 1403 - 17:05
احمدی‌نژاد آمدنی شد؟
امیری‌فر درباره شرکت احمدی‌نژاد در انتخابات گفت: احمدی‌نژاد یک تیم هم برای انتخابات چیده و در حال تولید یک سریال تکراری است. او ممکن است روشی پیاده کند که دوره‌های قبل اجرا نکرده بود. ممکن است دو نفر را به عنوان پوششی بیاورد که اگر تأیید شدند و رأی آوردند، معاون اول آن فرد شود.

به گزارش اقتصادران، انتخابات ریاست جمهوری زودهنگام، تمامی جریانات سیاسی را به تکاپو انداخته است. اصلاح‌طلبان نگران ردصلاحیت و اصولگرایان نگران تضاد‌های درونی‌اند. در این بین محمود احمدی‌نژاد و علی لاریجانی هم برای خود سهمی در این صحنه می‌بینند اما هنوز مشخص نیست چه رفتار انتخاباتی از خود نشان می‌دهند.

او می‌افزاید: اصلاح‌طلبان تأیید صلاحیت می‌شوند منتهی یک نفر تأیید می‌شود. برخی از افراد مانند همتی و پزشکیان تأیید می‌شوند.

وی در ادامه درباره کاندیدای جبهه پایداری اشاره می‌کند: حضور جبهه پایداری در انتخابات خطرناک است. چون این‌ها تفکراتشان ناشی از محصولی و احمدی‌نژاد و انجمن حجتیه است، منزوی می‌شوند. جلیلی باید از جبهه پایداری اعلام برائت کند. پیش‌بینی من این است که بعد از اینکه قالیباف رئیس مجلس شد که قطعاً این اتفاق می‌افتد، تمرکز بر ایشان بیشتر می‌شود. قالیباف باید نقاط ضعف خانواده‌اش را بپوشاند و از تجربه آقای هاشمی استفاده کند. در این صورت رأی ایشان بالا می‌رود. من حتی قبل از اینکه رئیسی کاندید شود، نظرم روی آقای قالیباف بود.

وی در رابطه با موضع میانه‌رو‌ها و لاریجانی در انتخابات می‌گوید: لاریجانی هنوز متزلزل است؛ چون دوره قبل رد‌صلاحیت شد، این دوره هم ردصلاحیت می‌شود و شورای نگهبان درباره او تجدیدنظر نکرده است. مقام معظم رهبری از خیلی افراد دلجویی می‌کنند اما به معنای تأیید صلاحیت آن افراد نیست.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
مردم در مانیتور فرودگاه چه می بینند؟ یک آخوند در حال لب زدن است!

امیری‌فر درباره شرکت احمدی‌نژاد در انتخابات گفت: احمدی‌نژاد یک تیم هم برای انتخابات چیده و در حال تولید یک سریال تکراری است. او ممکن است روشی پیاده کند که دوره‌های قبل اجرا نکرده بود. ممکن است دو نفر را به عنوان پوششی بیاورد که اگر تأیید شدند و رأی آوردند، معاون اول آن فرد شود. البته احمدی‌نژاد به صورت علنی، قبل از انتخابات پشت این افراد نمی‌ایستد. او پنهانی با عده‌ای صحبت کرده است تا این ایده را پیاده کند اما نام آن افراد را نمی‌دانیم. چون احمدی‌نژاد رهبری را قبول ندارد، قطعاً ردصلاحیت می‌شود. احمدی‌نژاد روز آخر ثبت‌نام به وزارت کشور می‌رود.

لینک کوتاه : http://www.eghtesadran.com/?p=14365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها