• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
0
محسن برهانی:

 آقای وزیر کشور ما کور نیستیم و فرق بین «برهنه کردن توسط خود» و «برهنه کردن توسط دیگری» و «برهنه شدن در درگیری» را می‌فهمیم!

  • کد خبر : 13581
  • 26 اردیبهشت 1403 - 16:51
 آقای وزیر کشور ما کور نیستیم و فرق بین «برهنه کردن توسط خود» و «برهنه کردن توسط دیگری» و «برهنه شدن در درگیری» را می‌فهمیم!
محسن برهانی حقوقدان و وکیل دادگستری به ویدئوی منتشر شده از برخورد شدید گشت ارشاد با یک دختر واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصادران، محسن برهانی حقوقدان و وکیل دادگستری در توئیتی خطاب به وزیر کشور نوشت: آقای وزیر کشور متأسفانه یا خوشبختانه ما کور نیستیم و می‌بینیم و فرق بین «برهنه کردن توسط خود» و «برهنه کردن توسط دیگری» و «برهنه شدن در درگیری» را می‌فهمیم. شما فیلم تقطیع‌نشده را نشان بدهید تا ملت ببینند و قضاوت کنند. راستی قانوناً نمی‌توانید از فیلمبرداری جلوگیری کنیدا

 

برهانی به وزیر کشور: کور نیستیم فرق برهنه شدن و برهنه کردن را می‌فهمیم!

احمد وحیدی، وزیر کشور در واکنش به ویدئوی منتشر شده از برخورد شدید گشت ارشاد با یک دختر گفت : طبیعی است در هر کاری هر مأموری اگر تخلف کند با او برخورد می‌شود، اما آنچه که شنیدم در فضای مجازی درباره یک مورد خاص پخش شده و در آن مورد خاص آنچه توسط فراجا انجام شده این بوده که به خانمی تذکر حجاب داده شده، اما در برابر اجرای قانون و رعایت حجاب، مقاومت و در واقع خود را برهنه کرده است.

وحیدی ادامه داد: نیروی انتظامی با پتویی ایشان را پوشانده و طبق ضوابط عمل کرده است، اما آنچه منعکس شده، ظاهراً جور دیگری بوده است. باید از تقطیع و انحراف موضوعات جلوگیری کرد تا کاری که فراجا براساس موازین قانونی به آن عمل کرده، جور دیگری مطرح و حاشیه‌سازی انجام نشود.

لینک کوتاه : http://www.eghtesadran.com/?p=13581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها