• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
1

گودبای پارتی پژو پارس کی خواهد بود؟ / آب پاکی ایرا‌ن‌خودرو روی دست مشتریان پژو پارس

  • کد خبر : 1935761
  • 27 خرداد 1403 - 17:51
گودبای پارتی پژو پارس کی خواهد بود؟ / آب پاکی ایرا‌ن‌خودرو روی دست مشتریان پژو پارس
به نظر می رسد هر چه به پایان خرداد 1403 نزدیک می شویم قیمت بازاری انواع پژو پارس روند صعودی به خود بگیرد.

به گزارش اقتصادران، سه خودروی جایگزین پژو پارس از سوی ایران خودرویی‌ها مشخص شدند تا متقاضیان این خودروی محبوب خود را آماده دوران پساپژو پارس کنند.

آن طور که ایران خودرو اعلام کرد که پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی (ارتقا یافته)، سورن پلاس با موتور XU7P و تارا V1 پلاس را در دسترس آن دسته از متقاضیانی قرار دارد که در دور اول فروش محصولات خودروسازان از سامانه یکپارچه فروش، برای در اختیار گرفتن انواع پژو پارس های عرضه شده اقدام کردند، اما بازه تحویل تعیین شده برای آنها تابستان ۱۴۰۳ به بعد بوده است.

پیش از این ایران خودرو تنها سورن پلاس با موتور XU7P را به عنوان محصول جایگزین به مشتران انواع پژو پارس معرفی کرده بود؛ این اقدام چندان با موافقت مشتاقان پژو پارس روبرو نشد.

البته ایران خودرویی ها علاقه مند هستند تا سورن پلاس با موتور XU7P به عنوان محصول جایگزین از سوی ثبت نام کنندگان پژو پارس انتخاب شود.

مدیران ایران خودرو برای اینکه بتوانند متقاضیان پژو پارس را برای خریداری سورن پلاس با موتور XU7P ترغیب کنند دو مسیر را پیش پای ثبت نام کنندگان پژو پارس قرار داده اند.

مشتریان پژو پارس می توانند از وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون بهره برای در اختیار گرفتن سورن پلاس با موتور XU7P استفاده کنند.

مسیر دیگری که آبی های جاده مخصوص پیش پای مشتاقان پژو پارس قرار داده‌اند تخفیف ۱۵ میلیون تومانی روی قیمت کارخانه ای این خودرو است.

البته مشتریان پژو پارس اگر به هر دلیل قصد در اختیار گرفتن سورن پلاس با موتور XU7P را نداشته اند، می توانند پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی (ارتقا یافته) و تارا V1 پلاس را انتخاب کنند. اما باید ثبت نام کنندگان پژو پارس به یاد داشته باشند که با توجه به اینکه خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص نسبت به دو محصول پیشنهاد شده خود برای جایگزینی پژو پارس تعهد دارد؛ به احتمال قریب به یقین واگذاری پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی (ارتقا یافته) و تارا V1 پلاس با تاخیر بیشتری به نسبت سورن پلاس با موتور دستی انجام خواهد شد.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
پشت پرده وام های فوری و بدون ضامن / وام برای شهروندان نیست اما برای دلالان هست!

البته به توجه به فرصت باقی مانده تا پایان خرداد ۱۴۰۳ برخی از متقاضیان پژو پارس امیدوارند تا ایران خودرو در دقیقه ۹۰ بار دیگر خبر تولید پژو پارس را مخابره کند. هر چند با توجه به چالش استانداردی پژو پارس این احتمال بسیار کمرنگ است.

به نظر می رسد هر چه به پایان خرداد ۱۴۰۳ نزدیک می شویم قیمت بازاری انواع پژو پارس روند صعودی به خود بگیرد.

بررسی قیمت بازاری پژو پارس با موتور XU7P ( پژو پارس سال) در پایان هفته منتهی به ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ به نسبت هفته پیش از آن افزایشی حول و حوش چهار درصدی را به خود دید. این خودروی محبوب بازار طی یک هفته حدود ۲۵ میلیون تومان رشد قیمت را در کارنامه خود ثبت کرده است.

باید منتظر باشیم و ببینیم ایران خودرویی ها چه زمانی گودبای پارتی پژو پارس را برگزار می کنند و این محصول خود را بعد از بیش از دو دهه از خط تولید خارج و تا موزه بدرقه می کنند.
لینک کوتاه : https://www.eghtesadran.com/?p=1935761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها